ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
- Про нас
- Пріоритетні напрями організації освітнього процесу Вінницького вищого професійного училища сфери послуг
- Історія училища
- Структура управління та кадровий склад
- Установчі документи
- Освітні послуги
- Ліцензійний обсяг, мережа та контингент учнів
- Навчально-практичні центри
- Матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу
- Публічна інформація
- Моніторинг якості знань учнів
- Інклюзія і доступність
- Звіт в.о. директора Валентини Балицької про діяльність в 2019-2020 н.р.
- Міжнародні зв’язки
- Соціальні партнери
- Контакти
- Вакансії
- Викладачу
- Організація дистанційного навчання
- Дії у разі виявлення в групі здобувача освіти з ознаками хвороби
- Пріоритети діяльності МОН у реформуванні професійної (професійно-технічної) освіти
- Структура 2020-2021 навчального року
- Графік освітнього процесу
- Класному керівнику та майстру виробничого навчання
- Освітні стандарти та програми
- Атестаційний кейс
- Учнівський довідник
- Абітурієнтам
- Як стати учнем училища?
- Перелік професій
- Як обрати професію? (пройдіть тест)
- Подати заяву на вступ онлайн
- Все про вступ
- Ліцензований обсяг набору
- Правила прийому до ДПТНЗ "Вінницьке вище професійне училище сфери послуг"
- Правила прийому на здобуття фахової передвищої освіти підготовки фахового молодшого бакалавра за спеціальністю "Харчові технології"
- Положення про приймальну комісію
- Положення про апеляційну комісію
- Галерея
- Новини
- Презентації професій
- Агент з організації туризму. Адміністратор
- Кравець. Закрійник
- Кухар. Кондитер
- Майстер ресторанного обслуговування
- Монтажник радіоелекторонної апаратури та приладів
- Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення
- Перукар (перукар–модельєр). Манікюрник
- Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів
- Спеціальність "Харчові технології"
- Наші здобутки